Els meus anuncis escollits són:
Nom del producte: Col·lecció tardor-hivern 2015 #somethingincommon de Mango.
Què és el producte? Col·lecció de roba.
Target: Adolescents i dones.
Target econòmic: Homes (per a alguna dona), dones (per a elles o per alguna altre) i adolescents.
Recursos publicitaris:
- Patrons ideals
- Famosos: Perque surt la Kate Moss i Cara Delevigne.
- Paraules esquer
- #SomethingInCommon:
- Sexe
- Sexe ímplicit
Què et venen realment? Et ven la idea de que si et poses roba d'aquesta botiga, arribaràs a tenir la bellesa de les models.
Nom del producte: UEFA NO TO RACISM.
Què és el producte? No és un producte, és una idea, digues no al racisme.
Target: Dirigit a tots els públics, en concret als amants del futbòl.
Target econòmic: No hi ha target econòmic ja que no s'ha de comprar un producte.
Recursos publicitaris:
- Patrons ideals- Famosos: Perque surten els jugadors de la Champions League.
- Recursos lingüístics: Repeticions.
Què et venen realment? El ideal de que la UEFA, és bona i té uns valors, com no al racisme. Si la mires, ajudaràs a que això es faci possible.
Què és el producte? Una hamburguesa, i en general tots els productes que engloba l'empresa.
Target; Nens i pares.
Target econòmic: Pares, mares, avis...
Recursos publicitaris:
- Convèncer: Destacar allò positiu d'allò negatiu.
- Patrons ideals: Felicitat, vida perfecte.
- Dissonància cognitiva; Necessitat
- Sexe: Tendresa
Què et venen realment? El ideal de que estem tots molt enganxats a les noves tecnologies, a la feina.. I no dediquem el temps que necessiten a els nostres fills o als nostres sers estimats. Mc Donalds farà que passis una bona estona amb ells i que els tornis a valorar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada