dijous, 5 de maig del 2016

PRÀCTICA DE COMENTARI D'ANUNCIS

Hola a tots!! Avui ens han proposat una sèrie d'anuncis a escollir per a que els analitzem i interioritzem els conceptes explicats de publicitat durant la setmana.

Els meus anuncis escollits són:




Nom del producte: Col·lecció tardor-hivern 2015 #somethingincommon de Mango.

Què és el producte? Col·lecció de roba.

Target: Adolescents i dones.

Target econòmic: Homes (per a alguna dona), dones (per a elles o per alguna altre) i adolescents.

Recursos publicitaris:

  • Patrons ideals
    • Famosos: Perque surt la Kate Moss i Cara Delevigne.
  • Paraules esquer
    • #SomethingInCommon:
  • Sexe
    • Sexe ímplicit
Què et venen realment? Et ven la idea de que si et poses roba d'aquesta botiga, arribaràs a tenir la bellesa de les models.








Nom del producte: UEFA NO TO RACISM.

Què és el producte? No és un producte, és una idea, digues no al racisme.

Target: Dirigit a tots els públics, en concret als amants del futbòl.

Target econòmic: No hi ha target econòmic ja que no s'ha de comprar un producte.

Recursos publicitaris:


  • Patrons ideals- Famosos: Perque surten els jugadors de la Champions League.
  • Recursos lingüístics: Repeticions.

Què et venen realment? El ideal de que la UEFA, és bona i té uns valors, com no al racisme. Si la mires, ajudaràs a que això es faci possible.






Nom del producte; JUNTOS- MC DONALDS

Què és el producte? Una hamburguesa, i en general tots els productes que engloba l'empresa.

Target; Nens i pares.

Target econòmic: Pares, mares, avis...

Recursos publicitaris:


  • Convèncer: Destacar allò positiu d'allò negatiu.
  • Patrons ideals: Felicitat, vida perfecte.
  • Dissonància cognitiva; Necessitat
  • Sexe: Tendresa
Què et venen realment? El ideal de que estem tots molt enganxats a les noves tecnologies, a la feina.. I no dediquem el temps que necessiten a els nostres fills o als nostres sers estimats. Mc Donalds farà que passis una bona estona amb ells i que els tornis a valorar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada